tirsdag 29. mai 2012

chut

Jeg skal egentlig skrive kommentar nå. Derfor har jeg blokkert alle nettsidene jeg pleier å prokrastinere på. Men glemte blogger, ops...
Men, siden jeg faktisk har litt selvkontroll, skal dette bli et kort innlegg. Bare noen ting jeg tenkte på akkurat:
  • Nøkkelen til å skrive fransk kommentar er å finne masse rart i teksten du egentlig ikke tror finnes og late som du tror på det. Tiré par les cheveux.
  • Victor Hugo var egentlig ganske kul han. (Dette er kanskje et tegn på at jeg har skrevet for mye kommentar... )
Nå skal jeg tilbake til å skrive om alkoholisme, kolera og barnearbeid. Slenger med et bilde av vår mann:




Kommer sterkere tilbake!

2 kommentarer:

  1. WOOOOW!!! Skrev du nettopp at Victor Hugo var KUL!?!?!?!?!?! Dæven, Kaja, du er gæærn ass! :P
    Kos deg med det, a... haha x)

    SvarSlett
  2. Er ikke sunt å være for lenge i Frankrike...

    SvarSlett