mandag 2. mai 2011

Retrospective

Hei. Dette innlegget burde ha kommet for lenge siden. Men siden mine 2 lesere maste på meg, her kommer det!

I vinterferien dro jeg til fantastiske Chamonix. 
Den lille åsen bak der er Europas høyeste fjell...

Chamonix sett fra Aigulle du Midi, 3842 moh



Tartiflette, tradisjonell savoimat.




Kinarestaurant i Paris
Så bar det videre til Pariiiiis!!!!, der jeg, Marthe og Silje ble en natt.
Marthe

Hôtel de ville


Jardin de Luxembourg

Silje



Notre Dame



Louvre/Tuileries


Så dro jeg til Norge og var supernorsk: jeg dro på VM.


Så ble jeg syk og lå i senga og så på Oddasat resten av ferien.

Tilbake i Bayeux var det sommer.






Biskoppalasset i Bayeux, som jeg så for første gang ettersom porten vanligvis er stengt

Det ga et nytt perspektiv på katedralen


Gaullern, byens eneste park, der vi tilbringer varme vårdager

Min beste venn i Frankrike



Dette får holde for en stund!

2 kommentarer:

  1. Kan jeg rømme ned til Frankrike med deg? :D <3
    Koslelig at du har blogget litt igjen foresten.
    - Cathrine :)

    SvarSlett
  2. JA DET KAN DU KOMKOMKOM

    SvarSlett