søndag 22. august 2010

Technology Hates Me

På torsdag tok jeg med meg kameraet på skolen og tok noen bilder. Men siden kameraet mitt døde og macen min er full, fikk jeg ikke blogget dem før nå. Ikke fikk jeg redigert dem heller...

Silje!
Ida

Ingeborg
Et bilde Ida la ut for å vise hvor "normale" vi i D-gruppa er...
(tror foresten jeg burde slutte med den posen, har dukket opp noen uflatterende bilder av meg rundt omkring...)

Nå henger internettet seg opp også, så jeg tror jeg skal begynne å vakuumpakke dyne og puter for å sende ned til Frankrike (eller opp som franskmenn ville sagt). Au revoir!

3 kommentarer:

  1. "eller opp som franskmenn ville sagt", haha :D Franskmenn er litt spesielle ;P nydelig bilde av meg forresten :P hahahahaa
    du må fortsette å blogge masse når du kommer til Bayeux, sånn at jeg kan følge med på livene deres ;)

    SvarSlett
  2. Haha :)
    Skal blogge så mye jeg kan, det må dere også! Vi må jo stalke hverandre...

    SvarSlett
  3. Kaja! Hva skjedde med bloggen? Åssen går det med deg?

    SvarSlett